Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc w znalezieniu felg
Autor Wiadomość
Loki10 
Małopiszący

Moje BMW: Bmw 3
Imię: Łukasz
Dołączył: 13 Wrz 2015
Skąd: Knurów
Wysłany: 5 Kwiecień 2016, 22:20   

PRIMO, moze cos z tego:
1. http://allegro.pl/felgi-1...6024136859.html
2. http://allegro.pl/felgi-1...6074151391.html
3. http://allegro.pl/felgi-1...6082612391.html
4. http://allegro.pl/komplet...6097688881.html
5. http://allegro.pl/felgi-1...5617165468.html
6. http://allegro.pl/felgi-8...5957177220.html
7. http://allegro.pl/kola-fe...6065166574.html
8. http://olx.pl/oferta/slic...html#3c369314c7
9. http://olx.pl/oferta/aluf...html#e1f31fda65
10. http://olx.pl/oferta/felg...html#e1f31fda65
11. http://olx.pl/oferta/felg...html#e1f31fda65
_________________

 
 
Johny 
Zaawansowany forumowicz


Moje BMW: E46 320lci
Imię: Konrad
Wiek: 27
Dołączył: 19 Cze 2011
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 6 Kwiecień 2016, 10:34   

Loki10 napisał/a:
PRIMO, moze cos z tego:
1. http://allegro.pl/felgi-1...6024136859.html
2. http://allegro.pl/felgi-1...6074151391.html
3. http://allegro.pl/felgi-1...6082612391.html
4. http://allegro.pl/komplet...6097688881.html
5. http://allegro.pl/felgi-1...5617165468.html
6. http://allegro.pl/felgi-8...5957177220.html
7. http://allegro.pl/kola-fe...6065166574.html
8. http://olx.pl/oferta/slic...html#3c369314c7
9. http://olx.pl/oferta/aluf...html#e1f31fda65
10. http://olx.pl/oferta/felg...html#e1f31fda65
11. http://olx.pl/oferta/felg...html#e1f31fda65



jak dla mnie zdecydowanie pozycja nr 1. sam bede chcial kupic wlasnie te zamienniki 17cali do swojej :roll: bo orginaly niestety sa tylko w 19 i 21calach.. :cry:
_________________
Jedna miłość, jedna marka.BMW
 
 
PRIMO 
Maniak forumowy

Moje BMW: E32,E36, E91
Imię: łukasz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Sie 2011
Skąd: Pielgrzymowice / SJZ
Wysłany: 6 Kwiecień 2016, 14:37   

1. szerokość i et będzie pasować, o trwałości takich felg nic nie wiem...
2. za niskie et
3. będą pasować szerokość i et ok , orginały BMW, styling 158
4. et i szerokość ok, orginały bmw , styling 393
5. styling 286 , będą pasować, orginał bmw
6. et i szerokość ok , o reszcie sie nie wypowiadam
7. et i szerokość ok, nie są to orginały i mają opony runflat a to duży minus...
8. et i szerokośc ok, orginał bmw , styling 236
9. et i szerokośc ok, orginał bmw , styling 327
10. za wysokie Et, orginał bmw , styling 96
11. prawdopodobnie to orginały bmw musialbym znać ET a nie ma w aukcji, styling 161, 8 cali powinno miec et 34 a 8,5 cala et37 , z tym że są na nie założone opony zimowe...
_________________
NO SPEED NO FUN ;)
 
 
Loki10 
Małopiszący

Moje BMW: Bmw 3
Imię: Łukasz
Dołączył: 13 Wrz 2015
Skąd: Knurów
Wysłany: 8 Kwiecień 2016, 07:12   

PRIMO, John'y, ok dzięki bardzo za pomoc coś wybiorę,pewnie jeszcze będę prosił o pomoc w oponach jaka firma najlepiej aby nie huczały podczas jazdy i rozmiar.
_________________

 
 
Loki10 
Małopiszący

Moje BMW: Bmw 3
Imię: Łukasz
Dołączył: 13 Wrz 2015
Skąd: Knurów
Wysłany: 25 Listopad 2016, 18:21   

Możecie pomóc które najlepiej będą pasować pod względem szerokości i ET?
1.http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-bmw-17-lato-m-power-m-pakiet-i6205844013.html#thumb/1
2.http://allegro.pl/felgi-aluminiowe-bmw-17-lato-m-power-m-pakiet-i6409307301.html#thumb/5
3.http://allegro.pl/bmw-e39-e60-17-cali-m-pakiet-opony-99-slask-i6167557158.html#thumb/1 ---na profilu opony 50 nie bedzie zbytnio pływał po drodze?
4.http://allegro.pl/felgi-oryginalne-bmw-e60-e61-5x120-17-styling-116-i6619159504.html
5.http://allegro.pl/felgi-bmw-wzor-styling-138-bmw-e46-e90-17-i6620868674.html#thumb/5
6.http://allegro.pl/oryginalne-felgi-bmw-6790172-17-5x120-f30-f10-f11-i6270482416.html#thumb/2
_________________

 
 
PRIMO 
Maniak forumowy

Moje BMW: E32,E36, E91
Imię: łukasz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Sie 2011
Skąd: Pielgrzymowice / SJZ
Wysłany: 25 Listopad 2016, 21:47   

tylko te sie nadają >> http://allegro.pl/orygina...6270482416.html

do tego opona 225/45/17 i będzie lux :)

reszta ma za niskie albo za wysokie ET
_________________
NO SPEED NO FUN ;)
 
 
Loki10 
Małopiszący

Moje BMW: Bmw 3
Imię: Łukasz
Dołączył: 13 Wrz 2015
Skąd: Knurów
Wysłany: 28 Listopad 2016, 14:32   

PRIMO, dziękuje za pomoc.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Krzys from www.bts-bmw.pl - BMW TEAM SLASK
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 14