Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Strona główna Szukaj Grupy Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E46]330d Dzidka
Autor Wiadomość
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 20 Maj 2016, 22:54   

Ciapek540 napisał/a:
500nm to już ładnie ciągnie z dołu :)


Jak nie ten samochod :mrgreen: teraz golfy wciagam nosem :razz:
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
Bloku 
Zaawansowany forumowicz


Moje BMW: e36 Cabrio
Imię: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 01 Gru 2014
Skąd: Bytom
Wysłany: 21 Maj 2016, 01:55   

ja je zawsze wciagalem nosem ale teraz bedziesz wciagac jedna dziurka :D brawo bracie :D
_________________

 
 
marzok 
Zaawansowany forumowicz
Torque addicted


Moje BMW: E46 330d 330KM/700Nm
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 27 Kwi 2014
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22 Maj 2016, 12:45   

Skromne 500Nm :p
_________________
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
 
 
Ciapek540
Zaawansowany forumowicz


Moje BMW: e39 540iA
Imię: Marcin "Ciapek"
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Paź 2014
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 22 Maj 2016, 14:38   

Nie dało rady wyciągnąć okolic 225/230km ??
_________________
^^
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 22 Maj 2016, 18:42   

Ciapek540 napisał/a:
Nie dało rady wyciągnąć okolic 225/230km ??


Jak to Marzok powiedział cyt. " moge Ci go jeszcze podciagnąć ale nie ma po co, ja Jestem zadowolony" Ja uważam ze kolega wie co robi i dlaczego tyle a nie wiecej :)

Dzis byłem w KRK i trasa super :) Najmniejsze depniecie gazu czuć na plecach :D :twisted:

Marzok dzieki jeszcze raz :) Profi robota :)
Polecam gorąco :bmw:
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
PRIMO 
Moderator

Moje BMW: E32,E36, E91
Imię: łukasz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 28
Dołączył: 10 Sie 2011
Skąd: Pielgrzymowice / SJZ
Wysłany: 22 Maj 2016, 20:59   

fajny wykresik :) te 500Nm musi dobrze ciągnąć :D :twisted:
_________________
NO SPEED NO FUN ;)
Ostatnio zmieniony przez PRIMO 22 Maj 2016, 21:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 22 Maj 2016, 21:04   

PRIMO napisał/a:
fajny wykresik :)


Fajnie ze sie podoba ;)
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
marzok 
Zaawansowany forumowicz
Torque addicted


Moje BMW: E46 330d 330KM/700Nm
Imię: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 27 Kwi 2014
Skąd: Rybnik
Wysłany: 23 Maj 2016, 06:19   

Ciapek540 napisał/a:
Nie dało rady wyciągnąć okolic 225/230km ??


Soft nazywa sie Gorilla light i jest najbardziej optymalnym rozwiązaniem, dla pierwszych generacji M57, które w 90% przypadków mają 300k tys+.
_________________
CHIPTUNING HAMOWNIA PODWOZIOWA BOSCH 698463776

https://www.facebook.com/gorillaelectronics/
 
 
Kleszcz 
Zaawansowany forumowicz

Moje BMW: e39 3.0d Touring
Imię: Wojtek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Lip 2015
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 23 Maj 2016, 08:21   

Dzidek, teraz chyba nie będziesz wysiadał z buni. :lol: Jestem teraz fanem twoich 500nm.
marzok, nic nie trzeba dodawać,ekspert.
 
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 23 Maj 2016, 15:04   

Kleszcz napisał/a:
Dzidek, teraz chyba nie będziesz wysiadał z buni. :lol: Jestem teraz fanem twoich 500nm.
marzok, nic nie trzeba dodawać,ekspert.


Marzok to odpowiedni czlowiek na odpowiednim miejscu ;) ja to tak powiem ;)
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
zinger
Zaawansowany forumowicz

Moje BMW: e46 330d touring
Imię: Michał
Wiek: 27
Dołączył: 01 Cze 2014
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23 Maj 2016, 19:06   

No no, ładnie to wyszło :D Teraz czuć jak Nm wgniatają w fotel co nie ? :bmw:
_________________
http://bts-bmw.pl/forum/viewtopic.php?t=21591
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 23 Maj 2016, 19:31   

zinger napisał/a:
No no, ładnie to wyszło :D Teraz czuć jak Nm wgniatają w fotel co nie ? :bmw:


:oops: dokladnie xD wiozlem juz 2 osoby ktore o tym wiedzialy ale ich mina jest bezcenna :roll:
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 29 Maj 2016, 23:31   

Wczoraj z Paulkiem wybraliśmy sie do Rybnika do MarcinaTaxi aby zrobić jakąś małą sesje :)
Marcin na początku dzieki Ci :) i pełen szacun dla Ciebie :)
A tutaj kilka fotek








Marcin jeszcze raz wielki szacunek dla Ciebie :) czekam na sesje nocną
A na koniec moje ulubione :D :Bravo:


Ps. Zadne zdjecie nie bylo obrabiane komputerowo
Pozdro Dzidek
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
Ostatnio zmieniony przez Dzidek 30 Maj 2016, 19:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BeleX 
Maniak forumowy
Naczelny czepialski


Moje BMW: E39
Imię: Dawid
Pomógł: 41 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Cze 2010
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30 Maj 2016, 08:53   

zdjecia niedostepne
_________________
...tak znowu sie czepiam...
 
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 30 Maj 2016, 14:24   

BeleX napisał/a:
zdjecia niedostepne


Poprawione :)
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
PRIMO 
Moderator

Moje BMW: E32,E36, E91
Imię: łukasz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 28
Dołączył: 10 Sie 2011
Skąd: Pielgrzymowice / SJZ
Wysłany: 30 Maj 2016, 20:27   

dobry Turas ! :bmw:
_________________
NO SPEED NO FUN ;)
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 31 Maj 2016, 15:22   

PRIMO napisał/a:
dobry Turas ! :bmw:


Fajnie ze sie podoba ;) dbam jak tylko moge :bmw:


Widze ze tutaj wiekszoc uważa sie za wyzszosc i patrzy na wlasny czubek nosa no ale szkoda nerow ;)
Pozdro
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
KOWAL 
Zaawansowany forumowicz


Moje BMW: e36 limousine
Imię: Kamil
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 24 Lis 2013
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 5 Czerwiec 2016, 14:45   

Dzidek mi też się podoba Twój turas ! lampy z tyłu na plusik ! ogólnie wszystko na plus a o motorze ani nie gadam, ciekawi mnie to jak wgniata ! pewnie tchu brakuje ;D pozdro ;)
_________________
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 23 Lipiec 2016, 18:11   

Witam. Dawno nic się nie działo a turek dostał dość duży servis :)
3160604607/HD MEYLE
E46 Łącznik stabilizatora przód, wersja HD Zrobione
33377 FEBI
E46 Guma stabilizatora przód D=24mm do Sport. dost. podw. Zrobione
1797801 LEMFORDER
E46 Tuleje wahacza z uszami Zrobione
JTC1069 TRW
Wahacz przód Lewy do zawieszenia M Pakiet Sportowy II Zrobione
JTC1070 TRW
Wahacz przód Prawy do zawieszenia M Pakiet Sportowy II Zrobione
12696 FEBI
E46 Końcówka drążka kierowniczego Lewa Zrobione
12697 FEBI
E46 Końcówka drążka kierowniczego Prawa Zrobione
GDB1531TRW
E46 Klocki hamulcowe przód Zrobione
09.8952.11 BREMBO
Tarcza ham przód 325x25 Zrobione
D4-592 AUTOFREN
Zestaw naprawczy zacisku, kompletny Przód 57mm Zrobione
D025112 AUTOFREN
TŁOCZEK HAMULCOWY 57mm Zrobione




A wczoraj przyszła nowa paczka a w niej
DF4212 TRW
Tarcza hamulcowa 320X22
GDB1530 TRW
E46 E38 Klocki hamulcowe tył
GS8656 TRW
E81 E87 E82 E88 E46 E39 E90 E91 E92 Zestaw szczęk hamulca postojowego na całą oś
34411165020 BMW Oem
Linka ham. ręcznego Prawa
34411165021 BMW Oem
Linka ham. ręcznego Lewa
03.0137-9062.2 ATE
Zestaw montażowy szczęk hamulca postojowego, komplet na całą oś
D4-568 AUTOFREN
Komplet zestaw naprawczy tłoczka



Zostały aktywowane US-y...Morda prezentuje sie tak


I taka mała pierdoła w którą turas zostanie doposażony

Przycisk otwierania bagażnika, i zostanie przekodowany na klapę....

To tyle....
Pozdro
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
Kaper 
Maniak forumowy
Elmo Cult Style


Moje BMW: E34 sedan Classy Car
Zaproszone osoby: 2
Imię: Mati
Pomógł: 9 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Cze 2010
Skąd: Rybnik
Wysłany: 16 Sierpień 2016, 22:00   

jak Ci hamują te 'brembacze' ? :D jesteś zadowolony ? nie piszczą, nie pylą itd ?
_________________

 
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 17 Sierpień 2016, 08:50   

Kaper napisał/a:
jak Ci hamują te 'brembacze' ? :D jesteś zadowolony ? nie piszczą, nie pylą itd ?


Jesli chodzi o hamowanie zadowolony 100%...
Co do pylenia czy piszenia to raczej klocki moga to robic... ale nic takiego nie slychac. Pylenie minimalne
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
Dzidek 
Maniak forumowy


Moje BMW: E46 330d+ Touring
Imię: Piotr
Wiek: 28
Dołączył: 24 Gru 2011
Skąd: Ledziny City
Wysłany: 21 Grudzień 2016, 20:06   

Nowy mod już na pokładzie :)
:roll:
Bylem w szoku gdy ja zobaczylem :oops: :oops:
Jestem bardzo zadowolony z perfekcji wykonania, podejsciu do klienta i doradzeniu :D


:cool: :lol: :grin:
_________________
Gdyby Pan Bóg Popierał Przedni Naped To Chodzilibysmy Na Rekach :D
 
 
CHUDY 
Zaawansowany forumowicz

Moje BMW: E61 Dizel
Imię: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 11 Cze 2015
Skąd: Katowice
Wysłany: 21 Grudzień 2016, 20:08   

Kierownica elegancko obszyta :bmw:
 
 
 
Johny 
Zaawansowany forumowicz


Moje BMW: E46 320lci
Imię: Konrad
Wiek: 26
Dołączył: 19 Cze 2011
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 21 Grudzień 2016, 22:16   

kiera wyszla elegancko :br:
_________________
Jedna miłość, jedna marka.BMW
 
 
PRIMO 
Moderator

Moje BMW: E32,E36, E91
Imię: łukasz
Pomógł: 16 razy
Wiek: 28
Dołączył: 10 Sie 2011
Skąd: Pielgrzymowice / SJZ
Wysłany: 22 Grudzień 2016, 17:13   

superaśnie :twisted:
p.s jeździsz bez poduszki ? :razz:
_________________
NO SPEED NO FUN ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Style created by Krzys from www.bts-bmw.pl - BMW TEAM SLASK
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 14