franz3xxi pisze:masakra.... ale kombinowania... a nie lepiej kupic orginalne 2.8 ??
Pewnie latwiej ale nie lepiej bo nigdy nie wiesz co kupisz za wynalazek ,ale jak wiadomo wszystko kwestia kasy
no tak ale jak kupisz ten inny motor to i tak musisz go rozebrac i powymieniac uszczelki jak trafisz dobrze to moze remont glowicy nie bedzie potrzebny i wtedy 1000 w kieszeni zaoszczedzony... bo i tak i tak bedziesz rozbieral silnik w drobny mak zeby wal wyjac....
Krzys pisze:wiec zeby miec te B28 musialbym poprostu urzyc tych trzech podstawowych elementow ktore uzylem zakladajac temat, tak?? Mialbym wtedy dol od m54 srodek od m52b28 a gore od m50.
Tak jak pisze, mozesz tez kupic gole M52B28 vanos lub podwojny vanos a ja potrafie to zlozyc na twoim osprzecie jak pisalem wyzej, nie trzeba silnika rozbierac.