chip
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
chip
co sadzicei warto jakie maciezadanie o takich zeczach ....
http://allegro.pl/chip-tuning-box-cyfro ... 62372.html
http://allegro.pl/chip-tuning-box-cyfro ... 62372.html
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
jezdze dieslem ktory miał boxa uratowałem go w ostatniej chwili BOXY to smierć dla turba . Ewentualnie jakis dobry program ale to musisz sie dowiedziec do jakiego motora ile maks chyba cos okolo 15% .
olej te boxy smierc dla DIESLA
te chipy działają na takich laików jak na słabych facetów psychicznie tabletki na porost przyrodzenia
olej te boxy smierc dla DIESLA
te chipy działają na takich laików jak na słabych facetów psychicznie tabletki na porost przyrodzenia

Są firmy które sprzedają kości gotowe Załaduj kość z mapą i gitara czasami można takie kości dostać na necie do tego wywalisz niepotrzebny balast tłumików kata silnik od samego dołu zacznie ci dychać..
to coś nad czym się zastanawiasz daje dobre wyniki ale jest nieinteligentne katuje elektronikę a elektronika silnik i kolo się zamyka moja rada usuń z obserwowanych. 


Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
ok ok juz rozumie chłopaki ....
a takie coś http://allegro.pl/bmw-e36-320i-325i-328 ... 38627.html
bo chciałbym troszke moc podniesc ale tak zeby to tez jakoś wygldało ....
a takie coś http://allegro.pl/bmw-e36-320i-325i-328 ... 38627.html
bo chciałbym troszke moc podniesc ale tak zeby to tez jakoś wygldało ....
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
Z tym kolektorem całkiem niezły projekt po nim przejście na 2,5' rura i ostatni tłumik powinno być dobrze.
Co do storzka proponuje wkładkę z KN są całkiem przyzwoite bez przeróbek dolotu zostaje oryginalna pucha wystarczy ci na bardzo długo jakieś 100 tyś.km do tego map komp.Z pewnością odczujesz różnice.Jakby ci było mało zainwestuj w interc.i turbo z SCANI r 380 kręci na ok 1,2 do 1,4 bar ale podstawa to dobry silnik bo może ci tłoki wyssać i wypluć przez nowe kolektory.

Co do storzka proponuje wkładkę z KN są całkiem przyzwoite bez przeróbek dolotu zostaje oryginalna pucha wystarczy ci na bardzo długo jakieś 100 tyś.km do tego map komp.Z pewnością odczujesz różnice.Jakby ci było mało zainwestuj w interc.i turbo z SCANI r 380 kręci na ok 1,2 do 1,4 bar ale podstawa to dobry silnik bo może ci tłoki wyssać i wypluć przez nowe kolektory.



Gdzie się nie schyle tam leżą wentyle
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2009-05-02, 21:23
- Lokalizacja: SJZ
PARTNER FORUM: Chiptuning silników BMW
Postprzez Bagor » 17 Sty 2009 19:30
I. Oferta dla silników 2.0d. 2.5d i 3.0d:
Ceny (promocyjne):
E46, E39 2.0d 136KM - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525d 2.5d 163KM - 330zł (normalna cena 380zł).
E46, E39, E38, X5 3.0d, 184KM, 193KM - 330zł (normalna cena 380zł).
Opis oferty dla silników 2.0d, 2.5d i 3.0d:
Tuning odbywa się bez wyjmowania sterownika. Polega to na zgraniu map interfejsem do chiptuningu i przesłaniu na mój email. Przesłane mapy przerabiam i odsyłam zmodyfikowane. Tuning będzie wykonany na oryginalnych mapach. Potem samemu można wgrać tuning interfejsem. Razem z interfejsem wysyłam instrukcję i oprogramowanie. Obsługa interfejsu jest bardzo prosta.
Cena interfejsu i wysyłki:
Cena interfejsu 60zł. Wysyłka 6zł. Jeżeli ktoś woli rozbierać sterownik i lutować to cena pozostaje taka sama, ale to jest nieopłacalne, bo samo lutowanie może kosztować tyle co interfejs.
Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 450zł. Szczegóły na PW lub email.
W ofercie również modyfikacja samochodów innych marek.
II. Oferta dla silników TD i TDS:
Ceny (promocyjne):
E36 318TDS - 200zł (normalna cena 250zł).
E36 325TD, 325TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E34 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E39 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E38 725TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
Potrzebny jest numer ze sterownika: http://img501.imageshack.us/img501/7440/80919146nj3.jpg
Oraz te numery z chipów: http://img501.imageshack.us/img501/564/81671628cq4.jpg
Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.
III. Modyfikacja ułatwiająca rozruch na ciepłym silniku (TD i TDS):
Ceny:
Wszystkie silniki TD i TDS - 100zł
Oferuję też możliwość zamówienia modyfikacji ułatwiającej rozruch razem z tuningiem (zmienia się jeden, ten sam eprom).
Ceny promocyjne (tuning i rozruch):
E36 318TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E36 325TD, 325TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E34 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E38 725TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
Oferta jest skierowana dla wszystkich silników TD i TDS mających problem z rozruchem na ciepłym silniku. Modyfikacja polega na zmianie w mapach dawki rozruchowej, która jest ustawiona w zależności od temperatury silnika.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.
IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)
V. Kontakt:
bagorps@gmail.com lub prywatna wiadomość.
benzyne tez robi
tu sie za logój http://bmw-diesel.pl//viewtopic.php?f=4 ... 98cab0ef28
Postprzez Bagor » 17 Sty 2009 19:30
I. Oferta dla silników 2.0d. 2.5d i 3.0d:
Ceny (promocyjne):
E46, E39 2.0d 136KM - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525d 2.5d 163KM - 330zł (normalna cena 380zł).
E46, E39, E38, X5 3.0d, 184KM, 193KM - 330zł (normalna cena 380zł).
Opis oferty dla silników 2.0d, 2.5d i 3.0d:
Tuning odbywa się bez wyjmowania sterownika. Polega to na zgraniu map interfejsem do chiptuningu i przesłaniu na mój email. Przesłane mapy przerabiam i odsyłam zmodyfikowane. Tuning będzie wykonany na oryginalnych mapach. Potem samemu można wgrać tuning interfejsem. Razem z interfejsem wysyłam instrukcję i oprogramowanie. Obsługa interfejsu jest bardzo prosta.
Cena interfejsu i wysyłki:
Cena interfejsu 60zł. Wysyłka 6zł. Jeżeli ktoś woli rozbierać sterownik i lutować to cena pozostaje taka sama, ale to jest nieopłacalne, bo samo lutowanie może kosztować tyle co interfejs.
Osobiście (Warszawa):
Oferuję modyfikację aut osobiście przez złącze OBD (nie dotyczy silników TDS). Posiadam profesjonalny sprzęt, który obsługuje także najnowsze modele BMW. Ceny od 450zł. Szczegóły na PW lub email.
W ofercie również modyfikacja samochodów innych marek.
II. Oferta dla silników TD i TDS:
Ceny (promocyjne):
E36 318TDS - 200zł (normalna cena 250zł).
E36 325TD, 325TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E34 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E39 525TD, 525TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E38 725TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
Potrzebny jest numer ze sterownika: http://img501.imageshack.us/img501/7440/80919146nj3.jpg
Oraz te numery z chipów: http://img501.imageshack.us/img501/564/81671628cq4.jpg
Przed demontażem sterownika należy odłączyć klemy.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.
III. Modyfikacja ułatwiająca rozruch na ciepłym silniku (TD i TDS):
Ceny:
Wszystkie silniki TD i TDS - 100zł
Oferuję też możliwość zamówienia modyfikacji ułatwiającej rozruch razem z tuningiem (zmienia się jeden, ten sam eprom).
Ceny promocyjne (tuning i rozruch):
E36 318TDS - 250zł (normalna cena 300zł).
E36 325TD, 325TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E34 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E39 525TD, 525TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
E38 725TDS - 300zł (normalna cena 350zł).
Oferta jest skierowana dla wszystkich silników TD i TDS mających problem z rozruchem na ciepłym silniku. Modyfikacja polega na zmianie w mapach dawki rozruchowej, która jest ustawiona w zależności od temperatury silnika.
Wysyłka:
Pocztą Polską po wpłacie na konto gratis. Za pobraniem 7zł.
IV. Przyrost mocy:
W zależności od preferencji, czyli robienie programu według indywidualnych ustawień. Więc przyrost mocy może być dostosowany do potrzeb kupującego. Przykładowo, jeśli ktoś chce mniejszy przyrost lub ma automatyczną skrzynię biegów i się o nią boi, to można zrobić słabszy program.
Również dostosowanie map pod konkretne przeróbki (większe turbo, itp.)
V. Kontakt:
bagorps@gmail.com lub prywatna wiadomość.
benzyne tez robi
tu sie za logój http://bmw-diesel.pl//viewtopic.php?f=4 ... 98cab0ef28