Da rade naciągnąć opone 195/55r16 na felge 10,5cala szerokości? Prosze o pomoc kogoś kto siedzi w temacie ewentualnie jaką opone do tej felgi dobrać zeby wyszło to dość ciekawie i kto wykonuje taką usługe? dodam że chodzi o felge stalową (szeroka stal) Pozdrawiam
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
W szerokiej chlopaki normalnie Ci to zaloza.
Musisz miec ladny balagan pod kopula, zeby na czyms takim jezdzic.
co to za szeroka stal?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mystic888 pisze:W szerokiej chlopaki normalnie Ci to zaloza.
Musisz miec ladny balagan pod kopula, zeby na czyms takim jezdzic.
co to za szeroka stal?
Po to jest temat zeby sie dowiedziec czy takie cos ma sens i czy da sie to zrobic
przod 16'/8,5' tył 16'/10,5' wzór to oryginalne stalówki bmw.
Coś w tym stylu to nie moje ale tak to ma wyglądać w sumie to nie iwem czy to ori bmw tak mi sie wydaje : ) jaka najlepiej opona zeby dało sie na tym jeździć?
Ostatnio zmieniony 2012-11-27, 20:45 przez Malaj, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Do e34 to niech Ci zrobi 9.5 i 11x17". Bo 16 to bieda w e34. Tez mialem stal z whhel-wide.com i nie bylo z nia zadnych problemow.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mystic888 pisze:Do e34 to niech Ci zrobi 9.5 i 11x17". Bo 16 to bieda w e34. Tez mialem stal z whhel-wide.com i nie bylo z nia zadnych problemow.
Tylko nie chciałbym klepać błotników jak ją spuszcze do ziemi, z drugiej strony bedzie opuszczona tylko o 6cm wiec 17' powinno wejsc, bede miał to na uwadze ; ]
Gdy siadasz na miejscu pasażera to trzesa ci sie cycki od subwoofera...
Kamilbc, lekko wrzucilem do mojej 11j na tyl, na seryjnym nadkolu.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.