Miał ktoś kiedyś u siebie założony chiński short shifter ? na alledrogo jest tego pełno i się zastanawiam nad kupnem ale nie wiem czy zdaje to egzamin niestety od M3 dostaćjest ciężko a jak już to ceny są kosmiczne mógłby ktoś się wypowiedzieć na ten temat ?
Sam się nad tym zastanawiałem i po głębszej analizie twierdze że warto. Sporo się naczytałem na ten temat i wnioskuję że można go śmiało zamontować (montaż wymaga lekkiej rzeźby shiftera). Biegi wchodzą sztywno, lecz trzeba użyć trochę więcej siły aby wbić bieg.
Jak będę miał zbędne fundusze to osobiście założę takiego shiftera.
Edit:
Oczywiście opinii negatywnych na temat tego shiftera jest multum, lecz większość z tych osób nawet nie stało przy aucie z takim shifterem.
MIalem w 550i. Ogolnie polecam. Mam uzywke na handel jakby co.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Biegi wchodza ze znacznym oporem. Ale nie musisz sie martwic ze "nie trafisz". SS jest duzo dokladniejszy. U mnie skok lewarka byl taki: https://www.youtube.com/watch?v=Frix2v4voUE
W porownaniu do zwyklego drazka, ktory lata jak swinia w miechu to roznica jest ogromna. Trzeba sie przyzwyczaic do SS, ale warto.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mystic888, dzięki za info kupie założe i zobaczę sobie jaka będzie zmiana póki co wydatków mam sporo i dopiero przymierzam się do kupna ale jak mówicie że warto to zainwestuje sobie
Do e36 taki podchodzi p&p. Biegi nie wyskakują, nic sie nie dzieje ze skrzynią itp. Kiedys sie naczytałem tych bajek na forach i srednio chciałem ss, teraz juz nie wyobrazam sobie jazdy bez. Trzeba sie jedynie przyzwyczaic do uzycia odrobine wiecej siły przy zmianie biegów. Ogólnie polecam.