Strona 1 z 2

[E36] twarde amory

: 2010-03-06, 21:56
autor: Kebab 325
Witam ! czy wie ktos moze jak utwardzic org amory tyl, posiadam zawieszenie gwintowane kw i chcialbym uzyskac prawie ze beton :D a czytalem na jakims innym forum ze idzie cos takiego zrobic wymieniajac olej tylko niewiem na jaki i ile prosze o pomoc jak ktos wie cos na ten temat to prosze o rady pozdrawiam ! :bmw:

: 2010-03-06, 22:42
autor: Marcin
Amorki nie wiem, ale mogę doradzić w jaki sposób utwardzić springi:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Obrazek

: 2010-03-07, 09:12
autor: Kebab 325
a nie lepiej by ci bylo wsadzic z 3 gumy ? nie wiem czy to jest takie dobre rozwiazanie i jak ci sie jezdzi na czyms takim ??? pozdrawiam i czekam az ktos cos doradzi :bmw:

: 2010-03-10, 22:13
autor: Honik
jezeli chodzi o olej to utwardzisz amorka, ale nie uzyskasz samym olejem betonu.

im gestszy (chyba tak to sie pisze :P ) olej wlejesz tym twardzszy amortyzator

: 2010-03-11, 20:16
autor: Kebab 325
dokladnie . ale jak gesty i jaki ten olej ???

: 2010-03-12, 12:13
autor: Krzys
mysle ze to nieoplacalne. Kup amory Koni z regulacja twardosci i bedzie dobrze.

: 2010-03-12, 18:37
autor: Kebab 325
hmmm niewiem czy to cos da znajomu ma koni z regulacja twardosci i dlamie to jest zamalo twarde :/ i jak to moze byc nieoplacalne max 2litry oleju i robocizna (okolo60zl) amory koni okolo 300zl uzywka :/ to co nikt nic niewie jak cos bede probowac metoda prob i bledow pozdrawiam Bokowiczow :D :D :D

: 2010-03-13, 01:23
autor: KoNiK
Kebab 325 pisze:hmmm niewiem czy to cos da znajomu ma koni z regulacja twardosci i dlamie to jest zamalo twarde :/
to chyba nie pozostaje Ci nic jak zaspawanie tego jak marcin pokazał

: 2010-03-13, 08:31
autor: Kebab 325
poprobuje z tym olejem jak to nie wyjdzie to pomysle nad tym co ma marcin Pozdrawiam a czy jest to bezpieczne spawac fedry niepekna ?przy spawaniu wytwarza sie duza temperatura ?

: 2010-03-13, 11:04
autor: KoNiK
Kebab 325 pisze:ak to nie wyjdzie to pomysle nad tym co ma marcin
To był żart, ja bym takiego rozwiązania nie polecał :569:

: 2010-03-13, 14:07
autor: Kebab 325
tez tak uwazam Pozdrawiam

: 2010-03-13, 19:33
autor: Darkshine
Tak to był żart :br: , po pierwsze jak pospawasz sprezyny to zaraz peknąl , a nawet sie zlamia,powstaja ogromne naprezenia i taki pospawany amor ma mniejsza wytrzymałosc.
po drugie juz widze jak jedziesz na takich springach 120km/h :kolebka: i akurat ci peknie lub sie zlamie :shock: , jak juz to wsadz gumy w springi

: 2010-03-13, 21:16
autor: Kebab 325
ale chyba amor idzie rozebrac i wylac stary olej i wlac gesty ? a jak by nieszlo rozebrac to nawet jakbym zrobil dziure wielkosci 3mm i potem tylko cyknac spaw to niezrobila by sie za dyza temperatura zeby uszkodzic zimeringi .a jak by juz mialo tak byc mozna amor wsadzic do zimnej wody i spawac ? (zbieram wiadomsci )

: 2010-03-13, 21:33
autor: Darkshine
no mozna wszystko jak sie chce ja proponuje gumy w springi , ja mam i mam twardo :wink:

: 2010-03-14, 11:14
autor: Marcin
Kebab 325, możesz przekombinować bo jakaś dziurka w drodze i koła oderwą się od ziemi i wiesz co może się stać???

Amorki muszą byś "elastyczne"