Trzeba zaktualizować temat bo cisza tutaj jak nie wiem co.. a smyru nie próżnował tyko walczył w garażu w każdą sobotę
hmm co ja to po kolei robiłem....
na święta dostałem od kuzyna zestaw HID ksenon

barwa 6000K

więc oczywiście od razu zabrałem się za montaż- tak to teraz sobie świeci
Do zestawu HID gratis były jeszcze żarówki LED podświetlenia tablicy, więc też od razu zamieniłem
Jeden czujnik PDC miałem walnięty, więc go wymieniłem;)
Kolejna zmiana to... lampy tył

ledy wyjazd.. wleciały ori m3

Od razu lepiej co?
Ostatnią sobotę spędziłem na montażu gwintu

było parę problemów, ale w końcu wszystko pasuje;)
Gwint Ta Technix- na początek może być

Taka tam paczuszka, a cieszy
Nie wiem dlaczego, ale w moim aucie miałem długie łączniki stabilizatora, a auto jest z 95- więc z tego co wiem to powinny być już montowane krótkie łączniki stabilizatora... No ale oki- zakupiłem w ASO uchwyty, śrubki i przykręcamy.. Łączniki stabilizatora kupiłem firmy TRW.
i co się okazuje- stabilizator nie pasuje- jest pare mm za długi, da się przykręcić ale tylko po naciągnięciu łącznika na maxa... więc szybka akcja i za jakąś godzinkę miałem już taki stabilizator na próbę..

i.. pasuje
Porównanie starego i nowego (góra-stary, dół- nowy)
Montujemy, montujemy..
I kolejny problem- jedna regulacja tylna ma zepsuty gwint- nie da się kręcić.. muszę wysłać na gwarancję, więc założyłem tylko amortyzator a sprężyny zostawiłem H&R które miałem.. ale trochę wysoko więc chyba włożę sprężyny TA Tech tylko bez regulacji

a regulacje na gwarancję..
I tak wygląda teraz autko

Przód musiałem troszkę dźwignąć bo na tych balonach tarło przy skręcie.. można zejść jeszcze 2-3cm w dół...
Fotki robione na szybko, auto brudne.. jak będzie fajna pogoda to się coś porobi lepszego

Jak widać halogeny zdemontowane, w domu leżą już nowe szkła i żółta folia- w sobotę zabieram się za przerabianie
