[E36] Stuki przy nierównościach
[E36] Stuki przy nierównościach
Witam
Jadąc dwa dni temu w nocy, nie zauważyłem zmiany nawierzchni na drodze.
Z prędkością około 30 km/h wjechałem w spad asfaltu - (wymiana starego asfaltu na nowy).
Po tym wydarzeniu pojawiły się stuki w tylnej części samochodu (tak jak by "coś o coś" obijało) - wydaje mi się, że po stronie tłumika, co najważniejsze stuki pojawiają się gdy na drodze są jakieś nierówności - kanał, dziury.
Na początku myślałem, że coś z tłumikiem, ale wszedłem pod samochód i wydaje się być wszystko na swoim miejscu.
W przyszłym tygodniu wybieram się oczywiście do mechanika w celu zdiagnozowania usterki.
Wiem, że przez internet jest trudno doradzić, ale może macie jakieś pomysły lub domysły co to może być i z jaką kwotą to się łączy.
Jadąc dwa dni temu w nocy, nie zauważyłem zmiany nawierzchni na drodze.
Z prędkością około 30 km/h wjechałem w spad asfaltu - (wymiana starego asfaltu na nowy).
Po tym wydarzeniu pojawiły się stuki w tylnej części samochodu (tak jak by "coś o coś" obijało) - wydaje mi się, że po stronie tłumika, co najważniejsze stuki pojawiają się gdy na drodze są jakieś nierówności - kanał, dziury.
Na początku myślałem, że coś z tłumikiem, ale wszedłem pod samochód i wydaje się być wszystko na swoim miejscu.
W przyszłym tygodniu wybieram się oczywiście do mechanika w celu zdiagnozowania usterki.
Wiem, że przez internet jest trudno doradzić, ale może macie jakieś pomysły lub domysły co to może być i z jaką kwotą to się łączy.
- Mystic888
- Maniak forumowy
- Posty: 1099
- Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
- Lokalizacja: Żory Alko Team
- Kontakt:
jedz na stacje kontroli pojazdow, tam gdzie robiles przeglad. Diagnosta ma obowiazek za darmo sprawdzic Ci auto. Wezmie na szarpaki i Ci powie co masz do wymiany.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
-
- Małopiszący
- Posty: 28
- Rejestracja: 2012-10-30, 22:01
- Lokalizacja: Zabrze
Witam ponownie.
Byłem na tzw. szarpakach u diagnosty.
Diagnosta stwierdził że do wymiany jest tuleja przednia - tylniego wahacza oraz mocowanie górne amortyzatorów tylnich.
Ile może kosztować u mechanika taka naprawa - sama robota.
Części chciałbym kupić sam i stąd moje pytanie jakie części potrzebuje ?
Na pewno tuleja przednia wahacza
Byłem na tzw. szarpakach u diagnosty.
Diagnosta stwierdził że do wymiany jest tuleja przednia - tylniego wahacza oraz mocowanie górne amortyzatorów tylnich.
Ile może kosztować u mechanika taka naprawa - sama robota.
Części chciałbym kupić sam i stąd moje pytanie jakie części potrzebuje ?
Na pewno tuleja przednia wahacza
Myśle, że za wymiane przedniej tuleji tylnego wahacza ok 150-200 pln za tuleje trzeba dać ponad 100zł, mocowanie amorów 80x2 czyli 160zł
Oczywiście ceny orientacyjne, zważywszy na to, że części kupuje mechanik ale pytałem też kumpla w sklepie.
Powinieneś się zmieścic ale dla pewności wez te 550zł
aaa niech mechanik ci sprawdzi sprężyny, może one po dupie dostały.
Oczywiście ceny orientacyjne, zważywszy na to, że części kupuje mechanik ale pytałem też kumpla w sklepie.
Powinieneś się zmieścic ale dla pewności wez te 550zł
aaa niech mechanik ci sprawdzi sprężyny, może one po dupie dostały.