1. Trochę zabiera zimowej przyjemności latania bokiem po zakrętach, ale np jak śmigasz dużo w góry na narty typu Włochy, Austria, Szwajcaria to bardzo dobra opcja.
Wjeżdżasz wszędzie i o nic się nie martwisz.
Spalanie minimalnie większe przy 4x4.
Jak chcesz auto później modyfikować to 4x4 mocno utrudnia bo:
-Gwint do wersji xdrve się różni
- Nie powinieneś mieć 2 różnych szerokości felg na obu osiach. Tak samo powinno się mieć 4 te same opony tego samego producenta. Max możesz mieć 3 albo 5% różnicy w obwodzie koła czy coś takiego
2. Mam automat u siebie, pogarsza trochu osiągi, niby po mieście duża wygoda, ale mnie się znudziło

A jak masz 3,0 to fajnie jednak w manualu. Dużo frajdy.
3. Na pierwszy rzut oka wygląda całkiem ok.