gamek2, no nie jedzie, ale masz raczej auto do lansu niz na wyscigi Wiem po sobie ze nie da sie wykozystac tego 2,5 na moich kolach i glebie. Chyba ze drogi byly by proste jak blat kuchenny
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
gamek2, ale M54B30 czy S50B30?
Powtórzę się że Ski bym nie wsadzał. Rozmawiałem kiedyś z Reso z Gliwic który ma M3 cabrio i powiedział że cokolwiek ruszyć przy silniku tu już koszta spooore
Waldi, ja dalem 600zl z tasma i poduszka w bdb stanie
dzisiaj mialem troche czasu i wkoncu bozbylem sie tej kiery i zalozylem nowa :!: mnie sie podoba pozdro
Moja raczej seryjna E36 328 vs. E46 330 też seria. Jak widać różnicy wielkiej nie ma na 1/4 i po wsadzeniu kolektora z M50 można naprawdę ładnie objeżdżać 330'ki.
Co do kiery to ładna z tego co widzę nie jest nawet zbytnio powycierana .
Krzys pisze:kamil_85, ale w e36 m54b30 napewno jest szybszy niz m52b28 Tu mamy mniejsza mase budy
Tak wiem , ale pytanie brzmi czy lepiej kupić silnik i zapłacić za swap, czy modzić 2.8 które już posiadamy zmieniając kolektor dolotowy, wydechowy i jakoś to zestroić.
3.0 będzie pewnie trochę szybsze w budzie E36, niż modzone 2.8, ale pytanie jak duża różnica to będzie .