Sprawa dotyczy silnika krokowego i obrotów. Na silniczku krokowy jest zalakowana srubke.
Srubka ta wchodzi do środka silniczka i utrzymuje ona pewien dystans tej ruchonej zapadki. Fabrycznie jest pewna szczelina w krokowcu. Czy wkrecajać tą srubke aby szczelina sie powiekszyła lub na odwrót wykręcajac aby szczelina sie zmniejszyła uzyskam zmiane obrotów biegu jałowego : Regulacja na przepustnicy nic nie daje bo po pewnym czasie auto wraca do swoich wcześniejszy obrotów. A chodzi mi o podniesienie obrotów.
Pacjent bmw 2.0 24V
mysle ze regolacja nic nie da bo na wolnych krokowy pracuje caly czas ustalajac wolne obroty a jak juz pokreciles w przepustnicy to teraz trzeba na nowo ustawic i znales przyczyne dlaczego sa takie male obroty
Kisol a powiedz mi czy obroty ustawia sie recznie czy trzeba sie podpiac kompem? Bo mam wrazenie ze jak podniose na przepustnicy to za jakis czas i tak mu schodzą, jakby komp se je ustawiał.
beda probowac sie stabilizowac tak jak zakres krokowego na to pozwoli .Mogles nie ruszac przepustnicy a szukac gdzies indziej .Moze przeplywka juz daje za male napiecie na wolnych i to masz to samo jak bys ja reka przyslonil obroty spadaja
kisol pisze:beda probowac sie stabilizowac tak jak zakres krokowego na to pozwoli .Mogles nie ruszac przepustnicy a szukac gdzies indziej .Moze przeplywka juz daje za male napiecie na wolnych i to masz to samo jak bys ja reka przyslonil obroty spadaja
wiem że mozna przepływke sprawdzic czy jest dobra ale jak sie ja mierzy ?