Ale żeś się wyśilił... ¯eby zobaczyc jaki masz silnik trzeba wejść w twoja galerie
Jak chcesz to modyfikuj. Oczywiście tylko zmiana mapy, nie zaden powerbox. Autka z którymi mam do czynienia po modyfikacjach wyjeżdżały z DynoSoft. (e46 320d, e90 320d). Jeśli rozsądnie dźwigniesz moc nic mu nie powinno być
ja Polecam V-tech Kraków. Jest oddział w jastrzębiu ale oni tylko wgrywają program bez modyfikacji, w Krakowie tez programy modyfikują i indywidualnie dostosowuja są naprawdę dobrzy.
Kolega chipował własnie e46 z 2.0d z 136km i 280 nm na 166 i 330nm. wiec u Ciebie pewnie podobnie z uwagi na nowszy silnik.
Cyc89 pisze:a co bys powiedział na taka firme ECUSOFT która znajduje sie w Bielsku ??
Ile taki chip może kosztowac??
nie chce oceniać firm których nie znam wiec nie powiem nic. Sprawdziłem i korzystam z usług krakowskiego Vtecha i są b.dobrzy. Koszta to około tysiąca max 2 tys zl.
Cyc89 pisze:oki
a z automatem sie nic niepowinno dziac co??
Automaty są zrobione tak że przy normalnym chipie nic się z nimi nie dzieje do odpowiedniej ilości KM Bo jak zrobisz ze 150ps jakieś 210ps to długo nie wytrzyma, ale przyrost 25ps to nie problem dla niej
Cyc89 pisze:oki
a z automatem sie nic niepowinno dziac co??
Automaty są zrobione tak że przy normalnym chipie nic się z nimi nie dzieje do odpowiedniej ilości KM Bo jak zrobisz ze 150ps jakieś 210ps to długo nie wytrzyma, ale przyrost 25ps to nie problem dla niej
KM to maja najmniej do gadania chodzi o moment obrotowy tylko i wylacznie. Jesli umiesz jezdzic automatem i wiesz ze najwiekszy bol dla automatu gwaltowny NM. TO bedziesz wiedzial ze nie zarzniesz go jak nie bedziesz gwaltownie przyspieszal i hamowal a pozniej znow przyspieszal. Przy plynnosci spokojnie pojezdzisz bardzo dlugo i bez awarii.