Z gory dzieki !! pozdro


i myslisz , ze sprzedajacy wszystko pokaze co jest złe i powie mu ,ze kopci i nie umyje motora i dyfra dwa dni przed sell jak jest na sprzedaz. 80% Polaków tak robi jak cos jest nie tak.Przy każdym kupnie samochodu należy zwracać (i pytać sprzedającego) min: czy bierze olej (ogólnie silnik w jakim stanie) czy kopci, jak silnik pracuje - czy równo i nie hałasuje za bardzo, czy silnik jest suchy... zobaczyć czy nie miał dzwona, czy zola zdrowa, czy nie cieknie z dyfra i z innych rzeczy, w jakim stanie zawieszenie, w ogóle czy blachara jest dobra. Czy na komputerze pokazuje jakieś błędy (często świeci się kontrolka czujnika abs'u - dosyć częsta przyczyna w e39) czy nie ma luzów w kierownicy, czy elektryka jest sprawna i w ogóle czy nadaje się do jeżdżenia
jak ktos chce sprzedac auto to pewne :knify: zrobi przed wystawieniem na sprzedaz a nie po tym jak ktos bedzie dzwonil i chcial przyjechac obejzecKaper pisze:Jadąc oglądać auto dzwoni się 20 minut przed wyjazdem, żeby nie zdążył nic zatuszowaćFaTuM pisze: myslisz , ze sprzedajacy wszystko pokaze co jest złe i powie mu ,ze kopci i nie umyje motora i dyfra dwa dni przed sell jak jest na sprzedaz. 80% Polaków tak robi jak cos jest nie tak.
lift byl wlasciwie od 2000 roku...wczesniej to tylko kosmetyka bylaWujo pisze:98 to powinna byc polifcie ale slyszalem ze tam polifcie sa inne pompy absu i lubia sie uwalac...
niestety auto nie ma grzanej dupy siedzen i troche mnie odstrasza ta skóra...
do wszystkiego zastosowac sie nie da...bo auto kupuje sie na czuja wlasciwiePablo pisze:Belex szkoda ze sie nie stosujesz do tego co napisales a zreszta z polową sie nei zgodze ale niech ci bedzie