
[E46] Szukam fachowca od BMW E46
[E46] Szukam fachowca od BMW E46
Szukam szpeca od BMW E46 318i podczas przyspieszania około 2000 i 2500 obr/min dudni w środku jak puszcze albo lekko puszcze pedał gazu to jest wszystko ok wymieniłem juz dyfer 2 razy i dalej to samo ten sam objaw i przy zmianie biegów 1 i R stuk i jakby sie cos przesuneło ktos ma mozliwosc mi pomóc oczywiscie nie za darmo tel 519 807 858 

- Ksawer
- Maniak forumowy
- Posty: 1608
- Rejestracja: 2011-10-31, 23:33
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza /Gdańsk
Tuleja to pikuś,gorzej (a często się zdarza) jeśli wyrwało tą śrubę z karoserii.U Mastersa i w kilku innych naszych bm'kach akurat były wyrwane mocowania wózkaTomek pisze:Łącznik wału albo tuleja z tylnego zawieszeniaTa przy dyfrze... też mam problem uderzenia przy wrzucaniu wstecznego i jedynki a z tego co widziałem to właśnie tuleja na tylnim wózku przez którą przechodzi śruba trzymająca dyfer jest rozwalona
Ale raczej stawiam na to drugie bo ja łącznik mam ok



Bez obawKsawer pisze:Tuleja to pikuś,gorzej (a często się zdarza) jeśli wyrwało tą śrubę z karoserii.U Mastersa i w kilku innych naszych bm'kach akurat były wyrwane mocowania wózkaTomek pisze:Łącznik wału albo tuleja z tylnego zawieszeniaTa przy dyfrze... też mam problem uderzenia przy wrzucaniu wstecznego i jedynki a z tego co widziałem to właśnie tuleja na tylnim wózku przez którą przechodzi śruba trzymająca dyfer jest rozwalona
Ale raczej stawiam na to drugie bo ja łącznik mam oksprawdz to sobie




Dzieki za odpowiedz to ok pukanie rozumie ale co z tym dudnieniem przy przyspieszaniu miedzy 2000 a 3000 obr/min tylko przy gwałtownym jak przyspieszam delikatnie bez obciążenia albo trzy,mie stały gaz to tego nie ma hm co to może byc wyrwane raczej nie bo dyfer wymieniali mi w raciborzu Qserwis BMW tylko takie fury robią to napewno by mi powiedzieli także to raczej nie bo te wszystkie objawy były przed wymianą dyfra i po może macie jakies inne pomysły z góry dziekuje 
