sprawdź może najpierw wanosa itd.bo kat zapchany,to i na wysokie ciężko by się wkręcał.ogólnie by straciło auto na mocy a nie tylko na dole jak wyglądają filtry powietrza i paliwa-wymieniałeś w ogóle?Przyczyn może być kilka....
Dajcie spokój z wycinaniem katalizatora bo już mnie głowa boli jak chcecie sobie dorobić ze sprzedaży katalizatora, to lepiej weźcie sobie nadgodziny i nie będziecie o tym myśleć lun dziewczynę na spacer. Powtarzam wycinanie katalizatora to zło konieczne, jeżeli się faktycznie zapchał trzeba go zastąpić nowym,zamiennikiem lub używanym!!!
Soki pisze:Dajcie spokój z wycinaniem katalizatora bo już mnie głowa boli jak chcecie sobie dorobić ze sprzedaży katalizatora, to lepiej weźcie sobie nadgodziny i nie będziecie o tym myśleć lun dziewczynę na spacer. Powtarzam wycinanie katalizatora to zło konieczne, jeżeli się faktycznie zapchał trzeba go zastąpić nowym,zamiennikiem lub używanym!!!
Bo? Piszesz duzo, malo wiesz.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mystic, jak jest dobierana mieszanka paliwowa? m. in. sond. lamb. w takim wypadku trzeba wywalić z map sondę... Reszta wycina katalizatory bezmyślnie!
Jak już piszesz to podziel się z kolegami ;] szczegółami
juz to opisalem strone wczesniej. Nie mam zamiaru dyskutowac z kims, kto nie ma pojecia o czym pisze. Katalizatory trzeba usuwac z glowa i pojeciem o tym co sie robi. A nie "wycinanie to zlo, bo tak mi powiedzial kolega kolegi".
Sondy nie sa potrzebne, w V12 nie mam i jakos jezdzi. Wazniejsza jest przeplywka.
Dlaczego np. m30b35 seryjna bez kata ma wiecej koni niz wersja z katami? To samo z M20?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.