majek pisze:zrób sobie przelot zostaw tylko oryginalny tłumik i już będziesz miał dźwięk bo mam podobny tylko że niemam dwururki silnik 2.0
Zostanie ze 150 koni i 170 Nm. Wspanialy plan. Silniki BMW uwielbiaja przeloty
Tak jak pisze mystic... to jest największą głupotą zrobić przelot... kucyki pouciekają na wszystkie strony świata tym przelotem
Głupotą może i to jest ale czy konie uciekną
Ja mam pełen przelot i z miłą chęcią mogę się ścignąć z seryjnym wydechem jedyne co mi się zmieniło to brzydki metaliczny dźwięk który zostaje z tyłu i prawie go nie słyszę
Ksawer, i seryjne auto zrobilo by Cie jakby chcialo.
Robilem dziesiatki wydechow w roznych wersjach silnikowych. I do zadnej wolnossacej jednostki BMW nie pasowal przelot. Przelot jest dobry ale przy tubro/kompresor.
Metaliczny dzwiek powoduja inne rzeczy.
Wiec nie gadaj glupot, ze w 2.0 zrobiles a do 2.8 bys nie zrobil. Co to za roznica?
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Mystic888 pisze:Ksawer, i seryjne auto zrobilo by Cie jakby chcialo.
Robilem dziesiatki wydechow w roznych wersjach silnikowych. I do zadnej wolnossacej jednostki BMW nie pasowal przelot. Przelot jest dobry ale przy tubro/kompresor.
Metaliczny dzwiek powoduja inne rzeczy.
Wiec nie gadaj glupot, ze w 2.0 zrobiles a do 2.8 bys nie zrobil. Co to za roznica?
Nie mam zamiaru się z tobą przekomarzać,a laikiem też nie jestem Będą okazje na spotach czy zlotach się ścignać więc zapraszam
W 2.8 są dwie sondy i dla tego bym nie robił bo trzeba by było troszkę pokombinować aby to zagrało.I nie mam zamiaru się przechwalać kto zrobił więcej wydechów i w czym
Ksawer pisze:Będą okazje na spotach czy zlotach się ścignać więc zapraszam
Musialbym odlaczyc z 8 cylindrow zebys mial szanse. Pozdro
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.