Witam , zaraz po zakonczeniu letniej pogody czyli kolo Wrzesnia bede chcial oddac swoja bunie do kompletnej pzrekladki na "nietypowy " silniczek w e36 , chcialbym abyscie rzucili mi jakies ciekawe propozycje myslalem o jakims 535i z e34 , w ostatecznosci zostane przy silniku m52 2,5 z e36
ten chyba ma ognisty z e36 i wiem ze juz ten silnik odpada bo nie miesci sie w komorze silnika
jak juz swapowac to na 2,8. 3,5 odradzam bo bedziesz mial klopoty. KOles od ktorego kupilem moje fele swapowal z 2,5 na 3,5 i ciagle cos nawalalo. Teraz chce wlozyc silnik z M3. W zasadzie wolalbym na twoim miejscu sprzedac auto iu kupic z silnikiem 2,8 niz przrabiac. Przerobka cie wyjdzie wiecej niz kupilbys gotowe do jazdy autko. Caly uklad jezdny musisz wymieniac od hamulcow, amorow, wal, dyfer i inne.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
nie bede sprzedawac auta , tak zrobilby kazdy chcac isc na latwizne chyba pozatym mam gdzies , i tak nie zwroci mi sie kasa ktora juz wsadzilem w auto , chce wrzucic nowy motor i tyle , wiem ze amory hamulce dyfer itd tez trzeba wymienic , i chyba zrobie tak jak mowisz zostane przy 2.5 albo 2.8 chociaz watpie ze uda sie dostac taki silnik
za ok 4 tys kupisz silnik z osprzetem tzn silnik plus skrzynia plus reszta gratow. Dokupisz wydech, wal, dyfer, amory(nowe) hamulce kable na aku z tylu i wiele innych [na forum nie przeklinamy]. Mysle ze ok 10 tys bedzie ksztowala cie ta przygoda.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
Po co chcesz skrzynie wymieniac skoro z IS y pasuje do 2,5 jak tutaj sie niedawno doczytalem BaracuSS wlasnie wkladal skrzynie z IS do swojego potwora.
Skrzynia moze zostac bo jest taka sama jak w 2,5l a w 2,8 tez wytrzyma i pasuje bezproblemowo, przelozenia skrzyni sa identyczne we wszystkich przypadkach, to dyfrem ustalasz przyspieszenie i pretkosc maksymalna.