[E36] Bmka kopci na biało :(
jakies cisnienie zawsze bedzie w ukladzie chlodzenia ale podobno te gumowe grube werze niemoga byc twarde jak kamien jak sielnik jest nagrzany.
No a jak faktycznie gdzies mi ten plyn ucieka przez jakies komory to czy szybko bede widzial ze ubywa plynu ?
Bo tam z jakimsc czasem wiadomo ze moze go minimalnie ubyc nie ?
No a jak faktycznie gdzies mi ten plyn ucieka przez jakies komory to czy szybko bede widzial ze ubywa plynu ?
Bo tam z jakimsc czasem wiadomo ze moze go minimalnie ubyc nie ?
czasem nie trzeba dolewac nawet przez rok czasu wiec...
widze ze machanika jest Ci obca wiec te komory to tam gdzie spala sie powietrze z paliwem i powstaje cisnienie potrzebne do wykonania ruchu tloka-korbowody-walu korbowego-sprzegla-skrzyni biegow-walu napedowego-dyfra-polosi i kol
jak do komory spalania dostanie sie woda (plyn) to spali sie z powietrzem i paliwem wiec para wyjdzie razem ze spalinami do rury wydechowej , wieksza ilesc wody wplywa na prace (pogarsza)w danym cylindrze nawet zalewajac swiece zaplonowa
cisnienie w ukladzie chodzenia zawsze jest na nagrzanym silniku poniewaz wiadomo ciecz sie tez rozszeza pod wplywem temperatury ,cisnienie to max 1-1.5 bar pozniej przepusci zaworek bezpieczenstwa w korku wlewowym na chlodnicy w naszym przypadku i obleje ci zbiorniczek wyrownawczy
widze ze machanika jest Ci obca wiec te komory to tam gdzie spala sie powietrze z paliwem i powstaje cisnienie potrzebne do wykonania ruchu tloka-korbowody-walu korbowego-sprzegla-skrzyni biegow-walu napedowego-dyfra-polosi i kol

jak do komory spalania dostanie sie woda (plyn) to spali sie z powietrzem i paliwem wiec para wyjdzie razem ze spalinami do rury wydechowej , wieksza ilesc wody wplywa na prace (pogarsza)w danym cylindrze nawet zalewajac swiece zaplonowa
cisnienie w ukladzie chodzenia zawsze jest na nagrzanym silniku poniewaz wiadomo ciecz sie tez rozszeza pod wplywem temperatury ,cisnienie to max 1-1.5 bar pozniej przepusci zaworek bezpieczenstwa w korku wlewowym na chlodnicy w naszym przypadku i obleje ci zbiorniczek wyrownawczy
wymiana uszczelki to wydatek rzedu 1000zl + koszty czesci (uszczelki itp.)Przygoda (Gol) pisze:franz3xxi a mozesz rzucic cenami, ile by wyszla robocizna (mniej wiecej) i czesci w kazdym z przypadkow o ktorym napisales
a co do wymiany pierscieni i uszczelniaczy zaworowych to bedziesz musial drugie tyle dolorzyc bo cala glowice trzeba rozebrac do golego

a istnieje mozliwosc jeszcze ze bedzie peknieta glowica to jeszcze koszty wzrastaja poprzez jej regeneracje





Franz 1000zl za robocizne??No sorki ale chyba za przeproszeniem Cie poje...Szanujmy sie...I do tego czesci??Buahaha....Stary nie jestesmy zainteresowani cennikiem ASO + WIDZIMISIe.Jak ktos jest skory placic takie ceny to zapraszam za 1/2:):):) do S-ca i pozwolcie mi byc orzydliwe bogatym!!!!!!!!!!!!Przygoda (Gol) pisze:a czy ktos napisze wiecej o moim przypadku (cenowo itp) wyzej pisalem o co chodzi