[E36] 325 Turbo Coupe Korony
Na 100% się zmierzymy, tylko chce poczekać aż nowa turbina będzie w aucie. Kisol, wtedy jak jechałes to było jeszcze nie wystrojone jak trzeba, teraz jeździ lepiej, a z nową turbosprężarką będzie jeszcze jakieś 20% lepiej bez podnoszenia doładowania
A jak mocy będzie brakować to się boost lekko podniesie - to jest właśnie przewaga silników turbo nad wolnossącymi gdzie dodatkowych KM tak łatwo uzyskac nie idzie
PS: Znajomy ma 2,8 kompresor (0,3-0,4bar - ok 260KM) i każde E36 M3 dostaje baty szczególnie z rolowanego, ostatnio też S4 (310KM) - moment obrotowy >400Nm przy 2500obr/min robi swoje

PS: Znajomy ma 2,8 kompresor (0,3-0,4bar - ok 260KM) i każde E36 M3 dostaje baty szczególnie z rolowanego, ostatnio też S4 (310KM) - moment obrotowy >400Nm przy 2500obr/min robi swoje

Tylko że ty masz 320KM a standardowe S4 260KM... a tamto S4 było w wykresem na 310KM...Pietrek ///M3evo pisze:Ja tez S4 zostawiłem dosyc mocnonapisz mi numer kom na wiadomosc prv to sie zgadamy, no i moze pomozesz bo kolega chce wkładac do z3 2,8 turbo
Jak dojdzie w końcu maja nowa zabawka dam wam znać
Korona a ze Twoj sprzet chodzi na lpg to plotka czy prawda?bo jesli to wszystko rzeczywiscie jest zmotane pod lpg to serio wielki podziw chodz czasem auto lepiej chodzi i latwiej osiagnac lepsze parametryna gazie niz na Pb ale nie wielu sie tego podejmuje bo w tym srodowisku lpg jest powszechnie nielubiane.Na ogol narzekaja Ci ktorzy nie maja o nim bladego pojecia jak rowniez w wielku przypadkach -wogole na nim nie jezdzil.pozdr
LPG sekwencja - zakładana oczywiście przeze mnie. Całość wystrojona podobnie jak na PB na laptopie za pomocą sondy szerokopasmowej i czujnika EGT. Mieszanka nie jest uboga, EGT identyczne jak na PB. LPG służy do przemieszczania się z miejsca na miejsce, zaś PB do szybszej jazdy - auto pali naprawdę sporo, a ja wolę ładować kasę w kolejne modyfikacje niż przepalać pieniądze jadąc do supermarketu... Jako ciekawostka dodam że LPG ma większą liczbę oktanową niż PB więc można zapomnieć o ewentualnym spalaniu stukowym nawet przy dużym doładowaniu, więc jazda na gazie jest bezpieczniejsza niż na benzynie (o ile znajdzie się odpowiednio wydajna instalacja bo z tym będzie problem). Jedyny minus to butla ważąca ok 40kg + paliwo...
Mit o szkodliwości LPG pochodzi od osób którym instalator spiepszył coś przy montażu lub po prostu źle dobrał / wyregulował. Uboga mieszanka = wysokie EGT i problemy pewne. Przy wydajnej instalacji i dobrym wystrojeniu auto będzie chodzić podobnie jak na PB. Większa awaryjność może się wiązać z tym że jest po prostu więcej elementów w aucie które może się popsuć (mamy przecież dwa układy zasilania w paliwo z bardzo dużą uilością czujników itd)
Temat jednak nie o tym więc nie robić OT
Mit o szkodliwości LPG pochodzi od osób którym instalator spiepszył coś przy montażu lub po prostu źle dobrał / wyregulował. Uboga mieszanka = wysokie EGT i problemy pewne. Przy wydajnej instalacji i dobrym wystrojeniu auto będzie chodzić podobnie jak na PB. Większa awaryjność może się wiązać z tym że jest po prostu więcej elementów w aucie które może się popsuć (mamy przecież dwa układy zasilania w paliwo z bardzo dużą uilością czujników itd)
Temat jednak nie o tym więc nie robić OT
Ehhh wywod ładny i pouczajcy dla tych co nie maja zielonego pojecia o temacie ,jesli chodzi o mnie doskonale rozumie zasade dzialania, sens wkladania lpg itp itd. sam wczesniej mialem 8 aut na lpg nerwow zjadlem na tym mase, szczegolenie przy lpg w moim e36 coupekorona pisze:LPG sekwencja - zakładana oczywiście przeze mnie. Całość wystrojona podobnie jak na PB na laptopie za pomocą sondy szerokopasmowej i czujnika EGT. Mieszanka nie jest uboga, EGT identyczne jak na PB. LPG służy do przemieszczania się z miejsca na miejsce, zaś PB do szybszej jazdy - auto pali naprawdę sporo, a ja wolę ładować kasę w kolejne modyfikacje niż przepalać pieniądze jadąc do supermarketu... Jako ciekawostka dodam że LPG ma większą liczbę oktanową niż PB więc można zapomnieć o ewentualnym spalaniu stukowym nawet przy dużym doładowaniu, więc jazda na gazie jest bezpieczniejsza niż na benzynie (o ile znajdzie się odpowiednio wydajna instalacja bo z tym będzie problem). Jedyny minus to butla ważąca ok 40kg + paliwo...
Mit o szkodliwości LPG pochodzi od osób którym instalator spiepszył coś przy montażu lub po prostu źle dobrał / wyregulował. Uboga mieszanka = wysokie EGT i problemy pewne. Przy wydajnej instalacji i dobrym wystrojeniu auto będzie chodzić podobnie jak na PB. Większa awaryjność może się wiązać z tym że jest po prostu więcej elementów w aucie które może się popsuć (mamy przecież dwa układy zasilania w paliwo z bardzo dużą uilością czujników itd)
Temat jednak nie o tym więc nie robić OT


Ja co do lpg to moze nie mam doswiadczenia bo nigdy nie miałem w zadnym wozie ale mam swoje zdanie-oszczednos jest wielka a spadek mocy jeszcze wiekszy!!! Z doświadczenia tu w chałupkach naprawde duzo (15szt sie przewineło jak nie wiecej)Bmek zostało przerobionych na gaz i w kazdej spadła bardzo wyraznie wyczuwalna moc, robilismy juz rózne testy mase wyscigów u róznych mechaników był lpg zakładany ale jedyna kozysc jaka była to :ekonomia ale juz nie dynamika BMW. Ale patrząc na ceny paliwa to każdego serce boli
a oszczedzac trzeba 


Bzdury wypisujesz.Pietrek ///M3evo pisze:oszczednos jest wielka a spadek mocy jeszcze wiekszy!!! Z doświadczenia tu w chałupkach naprawde duzo (15szt sie przewineło jak nie wiecej)Bmek zostało przerobionych na gaz i w kazdej spadła bardzo wyraznie wyczuwalna moc

Nie róbcie OT, jak chcecie załóżcie nowy temat.
-
- Zaawansowany forumowicz
- Posty: 320
- Rejestracja: 2007-01-13, 17:04
- Lokalizacja: Racibórz/zawada ks.
- Kontakt:
no wreszcie
widze tutaj ukazalo sie swiatlo dzienne potwora
no i zobacz niedawno 2.0 tam bylo a teraz juz rakieta 



e36 M50B25 TURBO ! pierwsze m50 z 394 kucami na pokladzie bez kucia
/ stage 3 in progress
e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B
www.k64.pl BMW Performance


e46 3.0 D Touring - od pkt. A - > B

www.k64.pl BMW Performance

Korona szkoda ze nie wpadłeś na wały jakieś miesiąc temu co ugadywaliśmy sie tu na forum! to był pomysł mojego brata(srebny sedan 2.5) i Twój bo raz Cie gdzieś spotkał na drodze i gadaliście! miałeś przyjechać a Cie nie było, obejrzelibyśmy te Twoje autko! czytałem Twój temat na streetracing i zaimponował mnie dość troche
a jedno pytanie czy teraz te większe turbo włożysz na górze obok silnika czy tak jak te masz na dole....przecież tam Ci więcej "syfu" łapie ! No i w jaką moc celujesz ?! brat mi tez mówił ze zakuwasz go no i te większe turbo.....nieżle
Mysle ze zobaczymy na własne oczy efekty 



korona pisze:Bzdury wypisujesz.Pietrek ///M3evo pisze:oszczednos jest wielka a spadek mocy jeszcze wiekszy!!! Z doświadczenia tu w chałupkach naprawde duzo (15szt sie przewineło jak nie wiecej)Bmek zostało przerobionych na gaz i w kazdej spadła bardzo wyraznie wyczuwalna mocGdzie spadek mocy w aucie z sekwencją jak jedziesz na PB? A jak stroisz LPG na hamowni (co wiele zakładów montujących instalki już robi) to masz osiągi lepsze niż na benzynie
Nie róbcie OT, jak chcecie załóżcie nowy temat.
Lepsze osiągi na LPG ?? chyba 2 minuty po montazu !!!!!
Nastepnym razem pisz normalne posty a nie na 3/4 strony!! - Admin
Ostatnio zmieniony 2008-06-12, 21:44 przez Ficek, łącznie zmieniany 1 raz.
Cześć Kamil, chyba jakoś inaczej to powiedzonko leciałok64 pisze:.... widze tutaj ukazalo sie swiatlo dzienne potwora![]()
no i zobacz niedawno 2.0 tam bylo a teraz juz rakieta

Wtedy jak twój brat był u mnie od razu mówiłem że nie przyjadę w te sobote... Nowa turbina idzie w miejsce starej - po pierwsze zmiana położenia wiązała by się z bardzo dużymi zmianami (orurowanie, wydech kolektor itd), po drugie umiejscowienie jej u góry nie ma logicznego uzasadnienia, chyba że będzie bardzo duże turbo z kolektorem równoodległościowym. Na obecnym setupie z nową turbiną nie chce przekraczać 330KM i 450Nm; tłoki mogą więcej nie wytrzymać, wtryski także. Kute tłoki zamówię po wakacjach i będą już w 2,8l, koszt kompletu 6szt z pierścieniami to ok 3tys zł, więc zależy to jeszcze od finansów. Na nowym silniku + jeszcze parę modyfikacji będzie jakieś 370-400KM i jakieś 500Nm przy 1-1,2bar; nowa turbina starczy do ok. 500KM...Killme pisze:Korona szkoda ze nie wpadłeś na wały jakieś miesiąc temu co ugadywaliśmy sie tu na forum! to był pomysł mojego brata(srebny sedan 2.5) i Twój bo raz Cie gdzieś spotkał na drodze i gadaliście! miałeś przyjechać a Cie nie było, obejrzelibyśmy te Twoje autko! czytałem Twój temat na streetracing i zaimponował mnie dość trochea jedno pytanie czy teraz te większe turbo włożysz na górze obok silnika czy tak jak te masz na dole....przecież tam Ci więcej "syfu" łapie ! No i w jaką moc celujesz ?! brat mi tez mówił ze zakuwasz go no i te większe turbo.....nieżle
Mysle ze zobaczymy na własne oczy efekty
Tak, na LPG możesz mieć lepsze osiągi niż na PB - stroi się to dokładnie tak samo jak robią tunerzy w przypadku remapu czy też "czip tuningu", czyli modyfikuje mapy paliwa w odpowiednich obszarach, można więc poprawić fabryczny moc i moment. Zapoznaj się z zasadą działania nowoczasnej instalacji sekwencyjnej, nie mam ochoty dyskutować o rzeczach dla mnie oczywistych, jeżeli ty nie masz pojęcia jak to działa.Ficek pisze: Lepsze osiągi na LPG ?? chyba 2 minuty po montazu !!!!!
