Auto przechodzi czeste metamorfozy

Z czasem przeze mnie wykonane mody:
- Zawieszenie gwintowane (przod + tyl)
- Wymienione kompletne zawieszenie z przodu (w tym tuleje wahacza z M3 acentryczne)
- Szpera S3,45
- Rozporka kielichow przod
- Uzupelniony zderzak o dokladke M3, wloty chlodzenia tarcz i maskownice srodkowa
- Kierownica + galka ///M
- Podgrzewanie foteli
- Xenony + czarne halogeny (niedostepne w PL, tez z xenonem)
- Ringi CCFL
- Lekko dymione wszystkie szyby
- Tarcze przod Brembo + klocki Ferodo
- Pomalowane na czerwono zaciski hamulcow
- Lampy przednie przyciemnione (swieci tylko soczewka jak w E30/E34, a nie cale lustro)
- Czarne kierunki przod, białe kierunki tył i na nadkolach
- Zegary przerobione na ///M (czerwone wskazowki, logo M)
- Zmiana OBC z 11 przyciskowego na FULL OBC 18 przyciskowy (wszystkie funkcje dzialaja!)
Elementy Carbonowe:
- Maska
- Filtr stozkowy SIMOTA w carbonowej obudowie
- Emblematy BMW
- Nakladka na zegary
- Nakladka na schowek
- Szeroka nerka
- Brewki
W planach:
- Skorzane Sportsitze
- Dolozenie klimatyzacji
___________________________
Felgi najpierw byly to 8Jx18" BMW Styling 162 Ellipsoidspeiche z E90
Pozniej Brock B1 17" 8,5J i 10J
Aktualnie sa felgi skrecane, 2-czesciowe ETA.BETA 18"
- przod 8,5" opona 215/35
- tyl 9" opona 255/35
W planach przerzucenie 9" na przod, a na tyl dokupienie duzgo rantu na 10-10,5"J
Zdjecia:
Zaraz po kupnie


Troche pozniej...

Chwilowo byla to wersja GT


A pozniej GT Ecken

Pozniej nadszedl czas na Brocki



A na dzien dzisiejszy auto wyglada tak...



