ta druga fota nie przypomina mi zawieszenia z bmw bo ma sprezyne na tylnym amorze. Co do jakosci tych gwintow to ciezko powiedziec. Trzeba trafic na dobra sztuke. Mi po pol roku jazdy amor sie wylal. Ale bez problemu wymieniono mi na nowy komplet na przod i jest git. Jest twardo ale bardziej komfortowo i bezpieczniej niz na obnizonych sprezynach KW -60/-40. No i mozesz sie kontrolowac kiedy chcesz. Mam namiar do kolesia ktory to taniej moze sprzedac. I jedna jest kwestia. Nie wiem dokladnie jak jest w e46 ale ja jezdzac na zimowkach musze miec dystanse 5mm bo opona obciera o sprezyne z przodu bo na feldze jest za wysokie ET i opona za mocno sie chowa do srodka. Tak czy siak polecam gwint za 1000zl na polskie dziurawe drogi. Co z tego ze kupisz K-Sporta za 3500 jak za 3 lata i tak to sie rozpadnie z naszych dziur. A 2 lata gwarancji to tak jak bys jezdzil ciagla na sprawnym zawiasie za 1000zl.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE
Możesz się zorientować jak cenowo wychodzi zawieszenie do mojego samochodu i czy zawieszenie zależy od wersji silnikowej, bo przy zakupie samych sprężyn było to ważne.
A mam pytanie do Marcina, ty masz E46 z gwintem, masz może np jutro to jest 11 listopad pod wieczór czas i chęci podjechać do Katowic ? Pokazałbyś mi jak się sprawuje ten gwint? A jak u ciebie jest z zimówkami ? I jakiej firmy ty kupowałeś zawieszenie ?
Artur ja zamawiam od tego kolesia .... Krzys tez ma od niego zawieszenie
rozmawialem z nim wysyla za pobraniem koszt 60 zł
"Sprzedam nowe Gwinty TA Technix do BMW E36, E46, E39. Sam przód gwintowany E36, E46 550zł. Są też zawieszenia sportowe do E30, E36, E34, E46 40/40, 60/40. Wszystkie zestawy na gwarancji.
1, Gwint E36/Sedan/Coupe/Touring – 1000zł
2. Gwint E46/Sedan/Coupe/Touring – 1000zł
3. Gwint E39 – 1200zł
Kity:
1. 40/40 i 60/40 E30 – 600zł
2. 40/40 i 60/40 E36 – 650zł
3. 40/40 i 60/40 E34 – 750zł
Kolektory sportowe do M20, M50, M52
Najlepiej tel. 664493444 "
było E36 316i sedan... było E36 320i coupe ... było kolejne E36 320i coupe ... było E46 316i ... JEST E39 528i
Kupiłem sportowe sprężyny -40mm na przód i tył,bo gwint nie jest dla mnie. W środę (25.11.2009-przypis dla marcina:)).będę je montował i fotki wrzucę,zobacze jak sprawują się na nich amory i pomyślę nad ich zmianą.
Ogólnie nie trzeba wymieniać amortyzatorów, ale ja zobaczę jak się będzie takie zawieszenie sprawować i się okaże, bo jednak już ten amorek będzie chodził inaczej niż z poprzednimi sprężynami.