[E36] Zawieszenie tył, auto na mocnej glebie.

Sprawy dotyczące tylko BMW-czyli wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem itp. oraz pytania dotyczące płynów, olejów itp.
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

[E36] Zawieszenie tył, auto na mocnej glebie.

Post autor: Zychu. »

Moi drodzy, na pewno ktoś mądrzejszy niż ja mnie oświeci, poskładałem sobie fajnie auto, jest nisko, gwint przód , tył też, no właśnie, i tu zaczyna sie mój problem. z tyłu mam gwint skręcony na max'a (czyli najniżej) + odboje z innego auta, dłuższe - podejrzewam że w nich cały problem. Samochód zachowuje sie jak piłka kauczukowa dosłownie ciągle sie buja góra dół, jak wyeliminować ten problem? krótsze odboje i twardsze sprężyny, amortyzatory? muszę mieć to mocno usztywnione bo inaczej koło dobija do rantu i trze, macie jakieś rady?

Generalnie zauważyłem ze auto zostaje na odboju, a pracują same spręzyny, jak dam krótsze odboje to zaś dobija mi na dziurach felga o rant nadkola.
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

a amory jakie masz? Bo raczej tu bedzie przyczyna.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

amory wymień
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

mam założone ta-technixa, wymienie zobaczymy co będzie sie dziać :wink:
Daniel
Maniak forumowy
Posty: 900
Rejestracja: 2007-08-18, 15:50
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Post autor: Daniel »

Ja jak założyłem gwinta to też miałem efekt kauczuka ale to przez koła stalowe z zimówkami ( miekka guma ) na których był profil 60 teraz na alumach auto już nie podskakuje :)
W rękach maszyny jesteśmy tylko zabawką !
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

no ja mam profil 45, i 4atm w kole, więc to raczej będzie wina amortyzatorów, sprawdze jeszcze te odboje, bo wygląda to tak, jakby amortyzator po prostu był zaspawany a auto jeździło na samych sprężynach.
Awatar użytkownika
Moloch
Maniak forumowy
Posty: 2064
Rejestracja: 2011-05-16, 21:54
Lokalizacja: Godów

Post autor: Moloch »

chryste ile ty masz nabite? To sie nie dziw że auto skacze jak piłka jak masz 4 nabite :razz:
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

ja mam profil 35 na 18tce w E39 mam nabite 2.8....4 to sie daje do autubusu
...tak znowu sie czepiam...
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

Tak mi nabił, próbował mi wmówić ze jest duży naciąg i tak musi być, to ile pompować mam 215/45 na 10,5j?
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

max 2.8-3
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Masz poprostu gowniany gwint i dlatego tak jest.
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Awatar użytkownika
BeleX
Maniak forumowy
Posty: 1615
Rejestracja: 2010-06-13, 18:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: BeleX »

Mystic888 pisze:Masz poprostu gowniany gwint i dlatego tak jest.
kupil gwint w cenie samochodu i szpanuje :)
...tak znowu sie czepiam...
Awatar użytkownika
Mystic888
Maniak forumowy
Posty: 1099
Rejestracja: 2012-01-21, 14:56
Lokalizacja: Żory Alko Team
Kontakt:

Post autor: Mystic888 »

Przynajmniej moge go wyregulowac i tyl mi nie skacze :) :br:
V12 znane z BMW 750i miało dawać radość z jazdy, moc, dźwięk i szeroki uśmiech na twarzy bogatego klienta, który miał w nosie średnie spalanie na poziomie 20 l/100 km przy podmuchach wiatru z tyłu.
Zychu.
Zaawansowany forumowicz
Posty: 213
Rejestracja: 2012-03-18, 19:16
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Zychu. »

oj tam oj tam, wszystko sie ogarnie :roll:
Awatar użytkownika
Krzys
Site Admin
Posty: 6779
Rejestracja: 2006-12-19, 18:23
Kontakt:

Post autor: Krzys »

Zychu., jesli amory masz "zaspawane" to jak moze pracowac sprezyna? Wymien amory i daj powietrza jak podpowiadaja koledzy :) A jesli masz problem z balwankiem w sprezynie i dobija to wywal go i daj ori bo innego wyjscia nie bedzie.
[you], wiesz jakie s� �arty elektryka???
- PORA�AJ�CE :lol:
ODPOWIEDZ